100% Kwaliteitsgarantie

Meride, een veilige keuze.

De uitvaartbranche is de laatste tijd helaas wat negatief in het nieuws. Het doet ons pijn om over deze misstanden te horen. Iedereen binnen Meride is namelijk gedreven om u écht te helpen en juist te beschermen tegen misstanden. Onze klanten ervaren dit ook zo en waarderen ons dan ook gemiddeld met een 9,2.

Omdat wij 100% achter onze kwaliteit staan, geven wij u onze unieke garantie:

Indien u niet tevreden bent over een onderdeel of onderdelen van de uitvaart, dan betalen wij u de kosten daarvan 100% terug.

Lees hier de GROTE lettertjes
100% Kwaliteitsgarantie

Waarom hebben we Meride opgericht?

Bekijk hier wie wij zijn >
100% Kwaliteitsgarantie

Hoe gaan wij te werk bij het regelen van een uitvaart?

Lees meer
100% Kwaliteitsgarantie

De GROTE lettertjes bij Meride

  1. Indien u niet tevreden bent over een onderdeel of onderdelen van de uitvaart, dan betalen wij u de kosten daarvan 100% terug.
  2. Bij ontevredenheid dient u Meride schriftelijk binnen twee weken na de uitvaart op de hoogte te stellen. U legt in uw schrijven duidelijk uit wat er gebeurd is en waarom u ontevreden bent. Wij zullen dan telefonisch contact met u opnemen. Mocht het nodig zijn, doen we ook navraag bij andere betrokkenen om een compleet beeld te krijgen. Daarna zullen we u een door ons onderbouwd voorstel tot terugbetaling aanbieden.
  3. Indien u ons voorstel niet accepteert en u zoekt een mediator uit die is aangesloten bij de Nederlandse beroepsvereniging voor Mediators ten einde ons verschil van inzicht over de terugbetaling op te lossen, dan betaalt Meride 50% van de kosten van die mediator indien de mediation resulteert in overeenstemming. Samen zijn we dan gebonden aan het met de mediator bereikte resultaat.
Lees meer over onze werkwijze bij het verzorgen van een uitvaart