Onze uitvaartverzorger

bij u in de buurt
  • Home » Over Meride » Kwaliteitsverklaring

    Kwaliteitsverklaring

    Onze visie op onze dienstverlening staat verwoord in onderstaande kwaliteitsverklaring.

    Uitstekende dienstverlening

    • Er is één vaste persoon die de uitvaart begeleidt.
    • Met het vertrouwen dat ons geschonken wordt, gaan wij bij (of van) Meride Uitvaartverzorging uiterst zorgvuldig om.
    • Wensen betreffende de uitvaart kunnen (ruim) voor de uitvaart kosteloos kenbaar worden gemaakt in een vrijblijvende voorbespreking.
    • Onze uitvaartverzorger komt gemaakte afspraken op tijd na en doet geen toezeggingen waarvan niet zeker is of deze kan worden waargemaakt.
    • De uitvaartverzorger draagt van begin tot eind zorg voor een keurige en waardevolle uitvaart.
    • Wij lettten er op dat de juiste gegevens van de opdrachtgever zijn ontvangen.
    • Bij het overbrengen van de overledene wordt niet meer dan één overledene per rit vervoerd.
    • Meride Uitvaartverzorging werkt enkel met deskundig personeel, evenals iedere partij die namens Meride diensten verleent.
    • De uitvaartverzorger heeft een sterke lokale / regionale  binding.

    Openheid en transparantie

    • De uitvaartverzorger informeert bij het eerste contact over de vervolgstappen en op welke wijze de onderneming bereikbaar is.
    • Het regelgesprek vormt het uitgangspunt bij de realisatie van de uitvaart. Gedurende de periode tot de uitvaart kan de invulling verder worden geconcretiseerd.
    • De uitvaartverzorger adviseert inzake uitvaartwensen, maar natuurlijk bent u degene die beslist.
    • De uitvaartverzorger is volledig open over de te maken kosten om ervoor te zorgen dat  u weloverwogen keuzes kunt maken.
    • Binnen 24 uur na het regelgesprek wordt er een begroting aan de opdrachtgever verstrekt.
    • Alle geldende afspraken (ook gewijzigde) worden schriftelijk vastgelegd.
    • De tarieven die door Meride Uitvaartverzorging worden gehanteerd, zijn zichtbaar op de website en in de presentatiemap van de uitvaartverzorger.
    • De uitvaartkosten worden weergegeven op één factuur, zodat er geen sprake zal zijn van ‘verrassingen’  achteraf.

    Tevredenheid

    • De uitvaartverzorger heeft voor iedere uitvaart ruim tijd beschikbaar om de nabestaanden van dienst te zijn.
    • Bij Meride Uitvaartverzorging staat dienstverlening centraal.
    • De uitvaartverzorger kan doorverwijzen voor de eventueel nodige nazorg. Nazorg kan te maken hebben met de afronding van zaken die met de uitvaart te maken hebben of met de verwerking van het overlijden, dan wel met de praktische gevolgen ervan.
    • Mocht u als opdrachtgever onverhoopt een klacht hebben over de door Meride geleverde diensten of producten, dan treedt onze klachtenprocedure in werking. Als we samen niet in staat blijken om de klacht naar tevredenheid af te handelen, komt de klacht bij een derde partij te liggen. Deze handelt de klacht volgens de geldende procedure af.
    • Er vindt een continue toetsing en bewaking van de kwaliteit van de dienstverlening plaats door Meride Uitvaartverzorging.

    Anneliek

    “Ik wil mijn dank uitspreken voor de totale afhandeling, de uitvaartverzorger heeft ervoor gezorgd dat wij in rust en waardigheid afscheid hebben kunnen nemen van onze moeder. Dank je wel.”

    Frank

    “Ik wil de uitvaartverzorger bedanken voor de uitmuntende wijze waarop hij mij door de zware dagen heeft geloodst en mij bij een prikkelige familie situatie voorbeeldig uit de wind heeft gehouden als executeur van de uitvaart! Mijn dank hiervoor!!”

    Gerdien

    “Heel hartelijk dank op de wijze waarop je ons hebt begeleid en geholpen met alles. Het was een mooie uitvaart en wij zijn blij dat jij onze uitvaartverzorger was. Ook namens de kinderen.”